Kompleksowe wsparcie z zakresu IT i współpracy z NFZ
Rozliczamy:
  • Ambulatoryjna Opieka Spec
  • Leczenie stomatologiczne
  • Opieka paliatywna i hosp.
  • Opieka długoterminowa
  • Opieka psychiatryczna
  • Podstawowa opieka zdrow.
  • Rehabilitacja lecznicza
  • Profilaktyczne prog. zdrow.
  • Leczenie szpitalne
  • Świadczenia piel. i opiek.
  • Zaopatrzenie w wyroby med.

Więcej...

Opinie naszych Klientów

Radom w serwisie Facebook

Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji. Tak brzmi podstawowa definicja Facebook w internetowej encyklopedii Wikipedia. Nie brzmi to ani oryginalnie, ani odkrywczo. Przed 2004 rokiem, kiedy to powstał Facebook istniały przecież grupy dyskusyjne i fora internetowe. A mimo to właśnie Facebook zyskał gigantyczną rzeszę użytkowników i wielbicieli oraz zmienił oblicze społeczności w Internecie. W ciągu kilku lat pomysłodawca i współtwórca serwisu ze zwykłego studenta przeistoczył się w jednego z najbogatszych ludzi na świecie i celebrytę zarazem. Każdy zainteresowany historią serwisu i jego twórcy może obejrzeć nakręcony w 2010 roku film „The Social Network”. Ludzie, którzy nie mieli jeszcze styczności z Facebookiem zastanawiają się o co tyle hałasu? Ci, którzy są już użytkownikami serwisu też pewnie nie wiedzą, nie zmienia to jednak faktu, że według danych z połowy 2010 roku liczba użytkowników na świecie wynosiła ponad 500 milionów, tygodniowo przybywał kolejny milion, miesięcznie w serwisie dodawanych było ponad 1 miliard zdjęć i 10 milionów filmów. Liczby mówią same za siebie, w ciągu kilku lat Facebook z serwisu dla studentów stał się potentatem Internetu.

Tak olbrzymiego potencjału nie można było przegapić i zmarnować. Wielkie firmy i mali przedsiębiorcy ruszyli na Facebook ze swoim przekazem reklamowym. Stacje telewizyjne tworzą w serwisie strony swoich programów. Swoje strony posiadają marki samochodów, producenci odzieży, drzwi garażowych, lodów, chipsów a nawet guzików. Tytuły prasowe oczywiście również nie pozostają obojętne na uroki społeczności Facebooka (w tym miejscu zapraszamy czytelników na nasz profil w serwisie).

Okazuje się jednak, że oprócz zalewu przekazu marketingowego Facebook oferuje swoim użytkownikom również inne możliwości. Jako, że korzystanie z dobrodziejstw serwisu jest darmowe i daje szansę na dotarcie do wielkiej rzeszy ludzi, Facebook stał się również przystanią dla wszelkiego rodzaju stowarzyszeń, organizacji pozarządowych i nieformalnych grup fanów „czegoś lub kogoś”. Głownie właśnie w ten sposób Radom zaznacza swoją obecność w społeczności Facebooka. Pierwszym, i najczęściej odwiedzanym miejscem jest oficjalny profil naszego miasta. Profil utworzony jest i prowadzony przez pracowników Urzędu Miasta, prezentuje głównie informacje UM, zdjęcia Radomia i konkursy. Kolejnymi wartymi odwiedzenia stronami związanymi z Radomiem są „Coolturalny Radom” oraz „RadomKulturalny”. Jak łatwo się domyślić na podstawie nazw obu serwisów znajdziemy tu aktualne informacje na temat wydarzeń kulturalnych odbywających się w naszym mieście. Nie są to tylko i wyłącznie podstawowe informacje typu „co? gdzie? kiedy?”. Znajdziemy tu również szczegółowe opisy czy recenzje filmów, przedstawień teatralnych czy koncertów. Należy dodać, że „Coolturalny Radom” ma charakter bardziej społecznościowy i jest współtworzony przez internautów. Na Facebooku znajdziemy również strony radomskich stowarzyszeń takich jak „Radomskie Inwestycje”, „Bractwo Rowerowe” czy „Kocham Radom”, jednak moją szczególną uwagę zwróciła strona „Radom na fotografiach”, prezentująca głównie stare zdjęcia naszego  miasta. W zasadzie nie byłoby w tym nic wyjątkowego gdyby nie fakt, że miejsca uwiecznione na większości zdjęć nie są znane a autorzy strony proszą radomian o pomoc w ustaleniu miejsca i czasu wykonania fotografii. Można spędzić długie godziny przeglądając stare fotografie Radomia, starając się przypomnieć sobie „gdzie ja to widziałem” i wspominając czasy dzieciństwa kiedy „tego bloku jeszcze nie było” a „tu stał taki piękny drewniany domek”. Myślę, że właśnie dla tego typu Facebookowych perełek prowadzonych przez zapaleńców warto założyć konto w największym serwisie społecznościowym świata.