Kompleksowe wsparcie z zakresu IT i współpracy z NFZ
Rozliczamy:
  • Ambulatoryjna Opieka Spec
  • Leczenie stomatologiczne
  • Opieka paliatywna i hosp.
  • Opieka długoterminowa
  • Opieka psychiatryczna
  • Podstawowa opieka zdrow.
  • Rehabilitacja lecznicza
  • Profilaktyczne prog. zdrow.
  • Leczenie szpitalne
  • Świadczenia piel. i opiek.
  • Zaopatrzenie w wyroby med.

Więcej...

Opinie naszych Klientów

Internet – narzędzie marketingowe

„Wszystko, zawsze i wszędzie. Jeżeli w Twojej strategii marketingowej zabraknie miejsca na internet, to nawet nie zauważysz, że świat się zmienił.”
Sun Microsystems
Często mówi się, że powstanie internetu wywołało drugą rewolucję przemysłową i podobnie jak w przypadku pierwszej, rozpoczętej przez wynalezienie maszyny parowej, pociągnęło za sobą zarówno ofiary jak i wykreowało nowe sukcesy. Z punktu widzenia przedsiębiorcy internet jest sposobem, pozwalającym na dotarcie do konsumentów bez względu na lokalizację geograficzną oraz czas bez konieczności utrzymywania filii, oddziałów, działów marketingu, wsparcia czy całodobowego kontaktu.

Pomimo stale zwiększającego się udziału stron rozrywkowych i społecznościowych w globalnej masie internetu, w dalszym ciągu najczęściej korzystamy z sieci w dwóch celach: aby uzyskać bezpłatną informację, aby coś kupić.

Głównym celem przyświecającym przedsiębiorcy przy tworzeniu własnej strony internetowej powinno być właśnie zaspokojenie tych dwóch potrzeb internautów. Osoby poszukujące informacji, które trafiły na Twoją stronę, być może po zapoznaniu się z Twoją ofertą dokonają zakupu. Nie oczekuj jednak, że samo umieszczenie strony firmy w internecie zwiększy Twoje obroty dwukrotnie. Aby strona zarabiała musi spełnić wiele warunków. Pamiętaj, że internet to miejsce, w którym od konkurencji dzieli Cię nie kilometr czy pół godziny jazdy samochodem a wyłącznie jedno kliknięcie myszką. Według badań masz zaledwie 15 sekund na to aby zachęcić internautę do pozostania na Twojej stronie. Tyle średnio poświęcamy na zapoznanie się za stroną internetową, jeśli w tym czasie nie odnajdziemy interesujących nas informacji idziemy dalej.

Niestety wciąż zbyt wiele stron internetowych powstaje pod wpływem impulsu, mody czy słomianego zapału zgodnie z zasadą „Wszyscy już mają stronę więc i my jej potrzebujemy”. Właściciele takich stron często potem o nich zapominają, strony tracą na aktualności i atrakcyjności, w wyniku, czego zamiast przynosić korzyść i tworzyć pozytywny wizerunek firmy, generują wyłącznie koszty (utrzymanie domeny oraz strony internetowej kosztuje) i oddziałują negatywnie na obraz Twojej firmy przedstawiony klientom. Stara i zaniedbana strona internetowa może wręcz odstręczać klientów i niweczyć efekty innych działań marketingowych.

Każdy przedsiębiorca zanim podejmie decyzję o utworzeniu strony internetowej powinien przeanalizować następujące sprawy:

  • jakie są cele zamieszczenia strony w internecie,
  • jakie są koszty zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania strony,
  • jaki jest czas niezbędny do utrzymania atrakcyjności strony.

W kolejnym artykule z naszego cyklu opiszemy jakie elementy powinna zawierać atrakcyjna strona internetowa oraz jakie mogą być koszty jej stworzenia i utrzymania.