Kompleksowe wsparcie z zakresu IT i współpracy z NFZ
Rozliczamy:
  • Ambulatoryjna Opieka Spec
  • Leczenie stomatologiczne
  • Opieka paliatywna i hosp.
  • Opieka długoterminowa
  • Opieka psychiatryczna
  • Podstawowa opieka zdrow.
  • Rehabilitacja lecznicza
  • Profilaktyczne prog. zdrow.
  • Leczenie szpitalne
  • Świadczenia piel. i opiek.
  • Zaopatrzenie w wyroby med.

Więcej...

Opinie naszych Klientów

Promocja strony Internetowej – SEO

Właściciele wielu firm nie zdają sobie sprawy z tego, że nie wystarczy umieścić w internecie strony www aby pozyskać nowych klientów. Bez względu na to jak bardzo strona jest interesująca i atrakcyjna, aby ściągnąć na nią nowych użytkowników koniecznie trzeba ją wypromować.

Oczywiście można posłużyć się tradycyjnymi formami reklamy w prasie czy radiu, jednak jednym z najskuteczniejszych sposobów promocji strony jest umieszczenie jej wysoko w wynikach wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Odpowiednio wysoka pozycja w wyszukiwarkach może zwiększyć liczbę odwiedzin strony nawet kilkaset razy. A właśnie nic innego jak wysoka liczba odwiedzin to możliwość pozyskania wielu potencjalnych Klientów.

Co jednak decyduje o pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania? Dla przeciętnego człowieka pozostaje to zagadką, jednak specjaliści od marketingu internetowego znają odpowiedź na to pytanie. Każda z wyszukiwarek ma swój własny algorytm oceny trafności strony w stosunku do wyszukiwanej frazy. Nie ma łatwego i uniwersalnego sposobu na szybkie podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Jedynie poprzez ciężką i wytrwałą pracę nad samą stroną oraz jej „otoczeniem” uda się doprowadzić do pojawienia się jej na odpowiednio wysokiej pozycji. A właściwie dlaczego wysoka pozycja jest aż tak ważna?

Badania na temat zachowania użytkowników najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki google wykazały, że pierwsza pozycja wyników wyszukiwania „zgarnia” około 56% kliknięć a pierwsze pięć wyników w sumie aż 85%. Odnośniki znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przejmują około 90% kliknięć, druga i trzecia 10% a pozostałe strony zbierają pomijalne ilości kliknięć.Oznacza to tylko jedno, jeśli zależy Ci na przyciągnięciu nowych użytkowników do Twojej strony, musisz znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, a najlepiej w pierwszej piątce.

Jaka jest recepta na osiągnięcie sukcesu przez stronę internetową? Odpowiedź wydaje się bardzo prosta. Intuicyjnie każdy czuje, że sukces osiągnie ta strona, która zaoferuje użytkownikowi najciekawszą i najlepiej podaną treść. W zasadzie jest to w 100% odpowiedź prawdziwa, z jednym tylko zastrzeżeniem – w tym przypadku użytkownikiem nie jest człowiek tylko wyszukiwarka internetowa. Stąd właśnie potrzeba budowania stron internetowych zoptymalizowanych pod kontem zarówno człowieka, jak i wyszukiwarki. Nie tylko struktura serwisu internetowego ale również zawarta w nim treść musi być czytelna i interesująca dla człowieka a jednocześnie podana w taki sposób, aby była interpretowana przez wyszukiwarkę zgodnie z naszymi oczekiwaniami.

Bardzo popularnym ostatnio hasłem stało się SEO (ang. Search Engine Optimization) czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Specjaliści SEO zajmują się między innymi właśnie przygotowywaniem odpowiednich treści na strony internetowe. Nie będziemy w tym miejscu podawać gotowych sposobów na optymalizację strony. Najzwyczajniej w świecie taki sposób nie istnieje. Są oczywiście pewne elementy wspólne dla każdego przypadku, jednak każdy przypadek trzeba zawsze rozpatrywać indywidualnie.

Drugim popularnym hasłem związanym z promocją strony w wyszukiwarkach jest pozycjonowanie. Oba te pojęcia bywają używane zamiennie, zarówno przez specjalistów i literaturę jak i prasę i laików. Jednak SEO jest jednym z narzędzi pozycjonowania, które dotyczy zarówno samej strony jak i jej „otoczenia”. Trzeba jednak w tym miejscu zaznaczyć, że opisanie technik i narzędzi pozycjonowania jest tematem nie tylko na oddzielny artykuł ale wręcz na całą książkę.