Kompleksowe wsparcie z zakresu IT i współpracy z NFZ

Projektowanie stron WWW


Dobra strona internetowa, co właściwie oznaczają te słowa? Czy dobra strona to ta najpiękniejsza? A może dobra strona to ta wyjątkowa i najbardziej oryginalna? Strona firmowa jest niczym innym jak tylko narzędziem marketingowym i tylko jeśli spełni swoje zadanie, czyli przyciągnie klienta, możemy powiedzieć, że strona jest „dobra”. Aby strona internetowa była skuteczna i w pełni spełniała stawiane przed nią zadania musi spełnić kilka warunków:

  • musi wyróżniać się spośród miliona innych stron o podobnej tematyce,
  • musi zapewnić ciekawe i łatwodostępne treści,
  • musi przykuć uwagę odwiedzającego i poprowadzić go prosto do wytyczonego celu,
  • musi zachęcić użytkownika do powrotu na stronę.

Rozliczenia z NFZ


Od ponad dziesięciu lat działamy w branży sprawozdawczości zdawanej do Narodowego Funduszu Zdrowia. Pozwoliło to nam zebrać bogate doświadczenie w tej dziedzinie, które wykorzystujemy świadcząc usługi naszym Klientom. Nasza oferta jest różnorodna dzięki czemu każdy Klient będzie mógł znaleźć w niej coś dla siebie. Oferujemy zarówno najprostsze usługi takie jak przejęcie wyłącznie procesu prowadzenia rozliczeń z NFZ jak również przejęcie przez nas całości zarządzania bazą danych pacjentów i usług. W takim przypadku jedynym obowiązkiem świadczeniodawcy jest dostarczenie do nas odpowiednio wypełnionych formularzy, zgodnie z zaproponowanym przez nas wzorem. Rozliczamy kontrakty z NFZ na kwotę niemal 4 500 000 PLN w skali roku!

Głównym obszarem naszego działania jest Warszawa, Radom i całe województwo mazowieckie, jednak pomagaliśmy już wielu świadczeniodawcom z całej Polski!


PR i marketing polityczny w Internecie


Jednym z obszarów naszych działań jest marketing polityczny prowadzony w internecie. Każdy polityk, który chciałby uzyskać przewagę nad konkurentami powinien zwrócić swoją uwagę na największe medium jakim jest Internet. W dzisiejszych czasach jest to najlepszy i zarazem najtańszy sposób na pozyskanie nowych sympatyków i wyborców. Niewątpliwie największą zaletą działań marketingowych prowadzonych w Internecie, oprócz nielimitowanego zasięgu, jest długoterminowa skuteczność. Raz wydane pieniądze, procentują latami. Internet dostępny jest wszędzie i zawsze, 24 godziny na dobę. A przy tym miesięczny koszt profesjonalnie prowadzonych w Internecie działań public relations jest porównywalny z emisją kilku reklam radiowych i jednej telewizyjnej, zatem chyba warto?

W ramach usługi zajmiemy się między innymi:

  • utworzeniem, napełnieniem i utrzymaniem strony internetowej
  • ustaleniem strategii marketingowej wraz z Klientem (wybór odpowiednich słów kluczowych, harmonogramu działań marketingowych oraz metod i tematów promocji)
  • codziennym monitoringiem mediów internetowych (prasa lokalna, fora internetowe, portale społecznościowe, wyszukiwarki internetowe) pod kontem wpisów dotyczących Klienta

Czytaj dalej